Se tunne,
kun ei osaa
ajatella muuta

kuin sinun kosketustasi.

Se tunne,

kun ei halua
ajatella muuta.

Vain sinua,

kulta,

vain sinua

minä haluan.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Jos olisi kaksi ovea,
Toinen Karibiaan lämpöön
ja toinen ulos talvi säähän sinun luoksesi,

Tulisin sinun luoksesi,
ja miettisin kanssasi,
miten pääsen kanssasi ensimmäiselle ovelle.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Ei ole yksinkertaisesti ketään muuta,
kenen kanssa tyhmille jutuille nauraisin,
kenen kanssa tekohengitystä harrastaisin,
kenen kanssa ilot ja surut jakaisin,
jolta nolot salaisuudet salaisin,
jolle kaiken kauniin antaisin,
ei ole ketään muuta, ketä rakastaisin,
kuin sinä. 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Kun kerran sinun olin, olen aina sinun.
Kun kerran käteni käteesi annoin, en ota sitä pois.
Kun kerran sinuun rakastuin, tulen sinua aina rakastamaan.
Kun kerran sinut muistan, en ikinä tule unohtamaan sinua.
Kun kerran sinut päästin sydämeeni, ei sinulla ole tietä enään ulos. Kun kerran lupauduin vain sinua rakastamaan, tulen aina elämäni loppuun asti rakastamaan vain sinua.
Kun kerran sen vannoin, on minun valani pitävä, vaikka mihin menisit olen aina vain sinun ei muut minua omistaa saa.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

siinä olis taas niitä runoja joita lupasin kirjotella :)

Ei mulla muuta :)