Hui todella,enää 12 päivää ni lähetään sinne Bulgariaan,vähän jännittää jo :D

Aika menee kuin siivillä,meillä on jo ens viikolla Juhon palaveri jossa sovitaan kesän tapaamisia yms,mä toivon et kerrankin mua kuunneltais ja ymmärrettäis.

Tein äitien päivänä äitille kakun josta äiti oli kovin yllättyny

20140511_085646-normal.jpg

Siinä on äitin kakku :) Mä jopa tykkään kakkujen teosta tai ainaki niitten koristelusta :D

Eilen tein isäpuolelle hienon taulun

20140515_214542-normal.jpg

Siinä on pappalle taulu :) Ja meidän kohdalla niiiiiiin totta :) Juho on niiin pappan poika :)

 Mä niiiiiin ootan et mun iki-ihana Mary Kay konsulttini sais lähetettyy mulle mun haluamat tuotteet,niiiiiiin ootan et saan oikeesti punasen huulipunan :)

Mä oon niin onnellinen arjen pienistä iloista ja onnistumisista :) mut niistähän se onnellisuus koostuu :)

Ei mulla muuta..ihanaa viikonloppua kaikille :) <3