Anteeks taas kauheesti etten oo kirjotellu mut on menny kaikkialle muualle aikaa :) Juhokin vietti syysloma viikon kotona.ja edelleen odotellaan sossujen päätöstä..no on ne sentää tulossa meille jo kotikäynnille 11.11,huippua jopa niiltä.

Mun on niin kova ikävä Juhoa jo nyt,tahdon vaan kietoa sen kainaloon :)

Hyyyi,se olis sunnuntaina 30v mittarissa,mut ihanaa mä nään sen päivän ku täytän 30,vielä jokunen vuosi sitten olin varma etten nää sitä päivää,niin se elämä muuttuu hyvään suuntaan.

Tässä olis toi mun joka päivän syy lähtee ulos <320141023_173413_Richtone%28HDR%29-normal

Nemi rakas <3 

Sitten mä sain piirrettyäkki yks päivä ku ystävä pyys kukkasta ja köynnöstä

20141019_093053-normal.jpg

Siinä olis se,ole hyvä Taru :)

Mä niiiiiiin rakastan syksyä ja sen kauniita värejä,mutten tykkää sateesta,sit mä tykkään talvestaki jos on oikeesti lunta :) Juhon kanssa syyslomalla mietittiin jo vähän mitä Juho toivoo joulupukilta,yllättäen paljon oli legoja joukossa :)

Mut nyt on lähdettävä ripustamaan pyykkejä et saat pestyy pyykit pois,meillä on ollu laiska pyykinpesijä tällä viikolla :D 

Heippa ja ihanaa viikonloppua kaikille!!