Oho ompas menny aikaa ku oon viimeks tänne kirjottanu..Kaikkee on kerenny tapahtuu :)

Kuten meille on muuttanu rottweilerin pentu,haettiin taas huostaanoton purkua,Juho on saatava kotiin.

Juho oli meillä kesällä kolme viikkoa,voi kuinka kivaa meillä oli :) ainahan meillä on.

Tahtoisin vaan joka ilta suukottaa Juhon poskea,tahtoisin kertoa sille kuinka paljon mä sitä rakastankaan päivittäin,vastata miljoona kertaa päivässä mitä,kun kuuluu Äiti <3 DSC_1865-normal.jpgDSC_1824-normal.jpg

Tässäpä nämä mun muruset <3 Voi että kuinka mä niitä rakastankaan ja tietty mun ihanaa miestäni :) <3

Aina kun oon vieny Juhon takas sijaisperheeseen ni mietin miksen mä voinu "onnistua" alusta asti äitinä olemisessa :'(  no okei tähänkin juttuun vaikuttaa miljoona eri asiaa,mut se niistä,koska vihdoinkin mun elämä on taas elämisen arvoista,tai no ollu jo muutaman vuoden.

Mut nyt alan touhuumaan ton pennun kaa :) Heippa ja mukavaa viikkoa kaikille!!

p.s Yritän ruvet kirjottamaan useammin.